Гарантія товару

На електротовари, які Ви купуєте в інтернет-магазині comair.kiev.ua, ми надаємо гарантію від 6 до 12 місяців залежно від сервісної політики виробника. На підтвердження гарантійних зобов'язань Ви отримуєте гарантійний талон, виписаний на момент придбання товару.

Також ретельно перевіряйте комплектацію обраного товару та сам товар на відсутність дефектів при його отриманні. Комплектність товару перевіряється описом товару та посібником з його експлуатації.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
  • природне зношування або вичерпання ресурсу
  • випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом)
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ)
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів)
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережіпошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережіпошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням чи порушенням правил його використання

Обмін та повернення товару:

Ви можете повернути або обміняти тільки той товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, потертостей, сколів. Також обов'язково зберігайте повний комплект товару, цілісність упакування, ярлики, заводське маркування.Якщо електротовари та обладнання не працюють з якоїсь причини, їх обмін або повернення здійснюється тільки після укладання спеціаліста сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Відповідно до положень «Закону про захист прав споживачів» Ви можете здійснити обмін придбаних у нас товарів протягом 14 днів з дати покупки.Зверніть увагу, що витрати на доставку товару, що повертається, несе покупець.

Товари, які не підлягають поверненню (згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 19.03.1994 № 172):

  • інструменти для манікюру та педикюру (ножиці, пилочки і т.д.)
  • гребінці, гребінці та щітки масажні
  • парфумерно-косметичні виробитовари в аерозольній упаковці
  • предмети особистої гігієни
  • рукавички
  • апарати для голінняпомазки для гоління
  • гребінці, розчіски та щітки масажні та ін.

Не підлягають обміну та поверненню товари, придбані за уцінкою чи дефектами, про які покупець свідомо знав!

Сервіс

Якщо у гарантійний період товар, придбаний у нас, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в офіційному сервісному центрі, ми обов'язково обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього необхідно надати:

  • товар із повною комплектацією
  • гарантійний талон
  • документ, що підтверджує покупку (накладна, товарний чек)
  • висновок сервісного центру – обов'язково з позначкою у тому, що має «Суттєвий недолік»

Ми маємо право відмовити у гарантійному ремонті у разі:

  • порушення безпеки гарантійних пломб
  • наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб
  • порушення правил використання, викладених у експлуатаційних документах
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару